Ciolan de porc afumat cu varza murata

Posted: 21 / 01 / 10 by rigutzu in Rigutzu, VasRoman
Etichete:, , , ,

Timp preparare: 2 ore

Grad de dificultate: Scazut

Ingrediente:
1. Ciolan de porc afumat

2. Varza murata

3. Ceapa

4. Foi de dafin

Ciolanul de porc afumat se transeaza:

Varza murata se taie marunt:

Se aseaza ciolanul de porc afumat in Vasul Roman si se acopera cu un strat de ceapa:

Se adauga varza murata in care se pun cateva foi de dafin iar apoi Vasul Roman se introduce la cuptor :

Dupa 2 ore :

Recomandarea bucatarului: Acest fel de mancare se serveste cu ardei iute, mamaliguta si un paharel de visinata :)

Comentarii
  1. cernuschezu' spune:

    Mmm… chiar ca mi-a lasat gura apa, arata minunat…. cred ca m-as descurca cu ciolanul de porc afumat pana la capat, cu visinata totusi nu cred…

  2. bogdan spune:

    Salut Rig, am prestat si eu in weekend reteta doar ca am inlocuit ciolanul cu o scarita afumata. Intradevar de exceptie gustul si merge foarte bine cu bere, mai ales pentru ca prefer sa adaug putina iuteala cam in tot ce prepar.

  3. Dan spune:

    Am facut de 2 ori deja cu pulpa de porc de la Unicarm fara os.Nu ne putem opri din infulecat. Varza o am taiata mai fin in rest totul la fel.
    Minunat…

Lasă un răspuns

