Fasole cu ciolan afumat

Posted: 19 / 04 / 10 by rigutzu in Rigutzu, VasRoman
Etichete:, , , , , ,

Timp preparare: 3,5 ore
Grad de dificultate: Mediu
Ingrediente:


1. Fasole (1 kilogram)

2. Ciolan de porc afumat

3. Legume (ceapa, ardei si morcovi)

4. Sos de rosii (1,5 litri)

5. Foi de dafin

Mod de preparare:

Fasolea se acopera cu apa si se lasa la inmuiat aproximativ 12 ore. In aceste conditii timpul de preparare scade simtitor.

Ceapa si ardeiul se taie marunt, iar morcovul se da pe razatoare:

Se transaza ciolanul de porc afumat:

In Vasul Roman se aseaza fasolea, ciolanul si foile de dafin, se adauga 0,5 litrii de apa si se introduce la cuptor 1,5 ore.

Dupa 1,5 ore se scoate Vasul Roman de la cuptor si se adauga legumele si inca 0,5 litri de apa.

Se introduce Vasul la cuptor inca 1 ora:

Dupa 1 ora se scoate Vasul Roman de la cuptor:

Se adauga sosul de rosii si se introduce Vasul la cuptor inca 1 ora. Dupa 30 de minute se ia capacul Vasului pentru ca mancarea sa se rumeneasca:

Dupa un total de 3,5 ore:

Recomandarea bucatarului:

Acest fel de mancare se serveste cu un ardei iute si un pahar de visinata.
Pofta buna !!!

Comentarii
  1. Verde Bicolor spune:

    Mmm….arata de-a dreptul minunat ciolanul ala ! Bun de revista, nu alta ! Good job, chef!

    PS: Felicitari pentru consecventa si implicare in aparitia articolelor… Se pare ca ceilalti autori sunt la regim acum…

  2. rigutzu spune:

    Multumesc ! :)

    Unul dintre autori nu are conditii momentan dar sper ca va reveni in forta :D

  3. florinescu spune:

    …daca nu epuizezi tu toate retetele pana imi fac eu conditii :P

  4. Flaviu spune:

    Salut! Arata super mancarea! Dar esti sigur ca trebuie un litru jumatate de sos de rosii? In poza nu pare o cantitate asa mare :D

  5. ali spune:

    in 10 min e numai buna de mancat…Sa traiesti pentru aceste retete extraordinar de gustoase

  6. Savu Cristea spune:

    acum sunt cu ea in cuptor(cu fasolea) si mai am cca 40 de min.pana la linia de sosire, eu am pus fasole pestrita :) sau mexicana ? sper sa fie la inaltimea mirosului care de cateva ore ne-a facut sa salivam in nestire :) am sa ii fac o poza sau mai multe la final si le pun pe feisbuc la mine sau aici daca se poate…..cred ca toata tehnica la aceste oale este sistemul de coacere gen slow food, eu am mai facut in cuptor un cotlet de porc si prima data l-am prajit apoi vreo 3 ore l-am lasat la foc mic cca 100-130 de grade celsius a iesti magnific.oricum toate arata bine si ma gandesc ca si gustul e pe masura ….

Lasă un răspuns

