Peste cu legume la cuptor

Posted: 24 / 11 / 09 by razvioana in The Gutz, VasRoman
Etichete:, , , , , , , ,

Ingrediente:

1. 1,5-2kg peste – noi am avut un crap fitofag

2. 2-3 cepe rosii

3. 2 capatani usturoi

4. 1 ardei iute rosu

5. 1 ardei capia

6. 4 morcovi

5. 0,5 kg ciuperci proaspete

6. 2 cutii rosii taiate

7. verdeata – patrunjel, marar

8. 200ml vin alb –  noi am folosit un Sauvignon Blanc insa probabil un soi demisec ar merge mai bine

Pestele se portioneaza; ceapa, morcovul, usturoiul se taie rondele; ciupercele se curata si se taie felii; ardeii se taie felii; verdeata se toaca marunt;

Se face un pat din rondele de ceapa, morcov, usturoi si o parte din rosiile la conserva…

Se aseaza bucatele de peste impreuna cu verdeata si usturoi…

Deasupra se pune restul de legume, restul de rosii si vinul…

Se da la cuptor fara capac. Noi am cam supraestimat capacitatea pestelui de a „bea” apa lasata de ciuperci si am dat la cuptor vasul acoperit… am cam inecat pestele😛

Dupa aproximativ 1h ar trebui sa arate cam asa:

Pofta mare! Si nu uitati! Mai aveti 500ml de vin alb! Nu’l irositi!😉

Comentarii
  1. Liliana spune:

    O sa gatesc si eu in weekend Peste cu legume la cuptor. Arata delicios!!!

  2. vincent spune:

    Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult – aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe „Adauga blog-ul tau”.

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

  3. […] Peste cu legume la cuptor « Retete la Vas Roman December 8th, 2009 Se aseaza bucatele de peste impreuna cu verdeata si usturoi… Deasupra se pune restul de legume, restul de rosii si vinul… Se da la cuptor fara capac. Noi am cam supraestimat capacitatea pestelui de a “bea” apa lasata de ciuperci si am … […] […]

  4. […] Peste cu legume la cuptor « Retete la Vas Roman December 8th, 2009 Peste cu legume la cuptor. 24 / 11 / 09 de razvioana. Ingrediente: 1. 1,5-2kg peste – noi am avut un crap fitofag. 2. 2-3 cepe rosii. 3. 2 capatani usturoi. 4. 1 ardei iute rosu. 5. 1 ardei capia. 6. 4 morcovi … […] […]

  5. anca chelariu spune:

    Este delicios! Am facut o data reteta si astazi am pregatit-o iarasi.
    Va multumesc!

  6. mira spune:

    e gustuasa reteta eu am servit-o si cu putin orez. mi-a placut .bravo pt reteta!

  7. andre spune:

    buna.doar o intrebare.in loc de vin pot sa folosesc altceva?

  8. razvioana spune:

    Hmmm…cred ca cel mai sigur e sa utilizezi vinul…alt tip de alcool nu cred ca se potriveste cu consistenta pestelui. Spor si pofta buna!!!🙂

Lasă un răspuns

