Pulpa de vita cu cartofi, masline si cascaval

Posted: 03 / 01 / 10 by rigutzu in Rigutzu, VasRoman
Etichete:, , , , , ,

Timp preparare: 3 ore

Grad de dificultate: Scazut

Ingrediente:

1. Pulpa de vita (1,5 kilograme)

2. Cartofi (2 kilograme)

3. Masline (400 grame)

4. Cascaval (500 grame)

5. Bere!!! (0,5 litri)

6. Condimente naturale (cimbru, patrunjel, busuioc, leustean, oregano, marar etc.)

Pulpa de vita se taie cubulete, se aseaza in Vasul Roman, se sareaza  si se acopera cu apa:

Inainte de a introduce Vasul Roman la cuptor 1,5 ore, Mario evalueaza calitatea pulpei de vita🙂

In timpul in care Vasul Roman este la cuptor:

1. Cascavalul se da pe razatoare:

2. Cartofii se feliaza:

Se scoate Vasul Roman de la cuptor si se varsa zeama care s-a format in vas:

Se amesteca pulpa de vita cu cartofii, se condimenteaza si se toarna 0,5 litri de bere.

Se introduce Vasul Roman la cuptor 1 ora si 15 minute:

Dupa 1 ora si 15 minute:

Se amesteca pulpa de vita si cartofii cu maslinele:

Se presara cascavalul ras:

Se introduce Vasul Roman la cuptor circa 15 minute, de data aceasta fara capac:

Dupa 15 minute:

Recomandarea bucatarului:

Acest fel de mancare se serveste cu muraturi, dar si cu bere sau spritz. 🙂

Comentarii
  1. Vlad spune:

    Salut.

    In primul rand arata bestial…tb sa o incerc in curand.

    In al doilea rand as avea nevoie de un sfat…am incercat azi sa fac peste pe „pat de legume” in recentul achizitionat vas roman. Urmand sfaturile celui de la care am cumparat vasul am urcat treptat temperatura (am inceput cu 60; dupa 10 min am urcat la 100; dupa alte 10 minute la 160 grade) – pb e ca dupa ce a stat mancarica 50 de minute la 160 de grade legumele nu mi s-au facut deloc (sunt mai degraba crude decat gatite).
    Deci intrebarea mea e – la ce temperatura (si stiu ca depinde si de carne folosita) se gatesc in cuptor folosind vasul roman? Am uitat sa mentionez ca am cuptor electric si ca am folosit pe el un program de „cuptor traditional” (arde si de sus si de jos in el in acest caz).

    Multumesc anticipat,
    Vlad

    • florinescu spune:

      salut,

      felicitari pentru achizitie😉
      ref la cuptor…trebuie sa mentionez ca toti cei care postam pe aici folosim cuptoare „normale” – de alea la care dai mai tare sau mai incet…eu de exemplu habar n-am la ce temperatura ajunge cuptorul asta, dar poate unul din colegii mei e mai priceput si o sa iti raspunda.
      in alta ordine de idei…daca mai faci vreo reteta…nu uita sa faci poza si sa o postezi aici!

      toate cele bune

  2. Anonim spune:

    Arata bestial pisica langa mancare si cartofii aia necuratati

Lasă un răspuns

